Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji potrzeb użytkowników. W przeglądarce można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Więcej informacji

Ok, rozumiem




Miłość do ludzi, dobrego jedzenia gotowania i natury.


Postanowiliśmy połączyć je wszystkie w jednym produkcie i tak właśnie w 2016 roku powstała marka MrChef.Jej stworzenie było dla nas odpowiedzią na potrzeby, które dostrzegaliśmy w codziennym życiu. Po pierwsze, chcemy dbać o naszych bliskich, karmiąc ich pysznymi daniami. Jako rodzicei małżonkowie dbamy o to, żeby jedzenie w naszych domach było zróżnicowane i wysokiej jakości. Jednak nie zawsze mamy czas, żeby zrobić zakupy albo zaplanować dokładny jadłospis na kolejny tydzień. Potrzebowaliśmy rozwiązania, które pozwoli nam zaoszczędzić tak cenny w dzisiejszych czasach czas wolny. Byliśmy także przekonani, że możemy stworzyć produkt, który pozwoli na minimalizowanie strat żywności i oszczędność pieniędzy, bo dbamy o rozsądne zarządzanie domowym budżetem.




Zakochaj się w gotowaniu razem z nami


Każdy z nas ma inne doświadczenia życiowe i zawodowe. Jednak łączą nas wartości, które chcemy, aby były także wartościami naszej marki. Jesteśmy przekonani, że gotowanie może być przyjemnością, a kulinarna podróż przez smaki świata wcale nie musi być trudna. Zakochaj się w gotowaniu - to nie jest gołosłowny slogan. My to już pokochaliśmy. Jesteśmy przekonani, że razem z nami i Ty pokochasz kuchnięi przygotowywanie przepisów MrChef!







Twórcy marki




Tobiasz Herman


Szef kuchni, który odpowiada za menu MrChef. Gotowanie stało się jego największą pasją już w dzieciństwie, gdy poznał je od podstaw pracując w kuchni u swojego taty - szefa kuchni restauracji. Uczył się dobrego smaku, szacunku do produktu i wielu technik kulinarnych. W swojej pracy najbardziej stawia na rozwój, jakość, różnorodność i niebanalny smak. Przygotowując menu, czerpie z bogactwa polskich składników i ceni sobie klasykę połączonąz nowoczesnością. Czerpie inspiracje z kuchni całego świata, jest otwarty na nowe doświadczenia kulinarne. Na co dzień jest współwłaścicielem studia kulinarnego, w którym dzieli się wiedzą i uczy innych dobrego i pomysłowego gotowania. Stąd jego misja - chce dotrzećz wiedzą do każdego klienta MrChef i pokazać, że gotowanie to przyjemność i doskonała zabawa. W ciągu swojej kariery zawodowej zdobył liczne doświadczenia, brał udziałw konkursach kulinarnych. Jako jedno z ważniejszych osiągnięć wskazuje drużynowe zdobycie brązowego medalu w 2012 roku na Międzynarodowej Olimpiadzie Kulinarnej w Erfurcie.




Martyna Lutkiewicz


Wychowałam się w rodzinie, w której królowała tradycyjna kuchnia i pyszne, domowe obiady. W końcu "przez żołądek do serca". Uważam, że gotowanie jest fantastycznym sposobem wspólnego spędzania czasu i celebrowania go. Jestem mamą trójki dzieci i chcę, aby jadły one pyszne, zróżnicowane dania, a także uczyły się, że gotowanie wcale nie jest trudne. Tworzę MrChef, ponieważ w pracy walczę z marnotrawstwem i chcę te straty minimalizować też podczas domowego gotowania. Uwielbiam podróże i poznawanie nowych smaków - chcę, aby te kulinarne wpływy (jak amerykańskie burgery, węgierskie langosze czy azjatyckie curry) znajdowały odzwierciedlenie w menu MrChef.





Monika Rochowicz


Uwielbiam wspólne gotowanie, ponieważ uważam, że pozwala na zacieśnianie więzi i spędzanie czasu w rodzinnym gronie. Jestem mamą rocznej Łucji i dbam o to, aby nasza rodzina jadła smacznie i zdrowo (wybierając żywność bez zbędnych konserwantów i sztucznych barwników). Studiowałam ochronę środowiska, dlatego tak ważny jest dla mnie aspekt związany z dbaniem o środowisko i niemarnowaniem. Właśnie dlatego dbam o to, żeby produkty w MrChef były dokładnie odmierzone i nic się nie marnowało. Bardzo lubię kuchnię włoską i orientalne smaki, a razem z MrChef chcę odkrywać kulinarnie kolejne zakątki świata.




Olga Płaza


Łączy kulinaria z marketingiem - a to wszystko z miłości do jedzenia. Miłość do kulinariów zawdzięcza dziadkowi i mamie. Prowadziła bloga kulinarnego, pracowała jako osobisty kucharz,a od kilku lat wspiera marki kulinarne i restauracje w marketingu kulinarnym. Robi zdjęcia, redaguje teksty przepisów, pisze teksty o kulinariach, prowadzi profile w mediach społecznościowych i testuje kolejne przepisy. Jeśli akurat nie pracuje, to prawdopodobnie ogląda seriale, gotuje albo robi zdjęcie jedzenia, które umieszcza na profilu na Instagramie.




powrót